Jag har pysslat idag =)

Ska INTE skriva mycket nu för jag är så trött så trött. Fast egentligen inte men jag ska i alla fall försöka komma i säng innan det blir alldeles för sent. Har kommit ut någorlunda i tid den här veckan och det har verkligen varit jätteskönt så jag ska försöka imorn också!


Ja det här har jag pysslat med idag. Gjort två st egna julstrumpor. Vi har ju en öppenspis och det vore ju mysigt att ha julstrumpor hängande vid den. Ska julpynta och greja på imorn hade jag tänkt så det kommer väl en uppdatering om hur det blev när det blev färdigt!


God Natt alla bloggare!

Det här tog mycket längre tid än det ser ut!!!

image13

Kommentarer
Postat av: Johan

Vet inte om det händer direkt jättemycket just nu i mitt liv heller. Men skriver/lägger upp saker ändå. Ja men att katten välter blomkrukor kan du ju skriva något om :)

Gomorgon =) Kram

2007-11-28 @ 12:02:19
URL: http://johanjas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0