MVG

Ja det var precis vad jag fick på Psykologi A =) Tänk att jag fick MVG! Det trodde jag inte. Jag hade verkligen hoppats på ett VG så jag kunde byta ut något lägre betyg i slutbetyget. Jag är riktigt glad faktiskt. Trodde inte att det skulle gå så bra. Är lite stolt över mig själv!

Idag har varit en väldigt lugn dag. Har iaf städat här så nu ser det ganska fräscht ut, förutm på diskbänken. Men det kanske det är någon annan som tar hand om om man väntar tillräckligt länge.... =)

Är väldigt trött idag konstigt nog för jag sov väldigt länge. Onödigt, men samtidigt hade jag ingenting att kliva upp för heller. Konstigt att känna så men så känns det faktiskt. Veckan engelska uppgift var avklarad sen länge. Hoppas verkligen att engelska kommer gå bra också förresten.

Nä nu ska jag nog glo på tv medan jag väntar på att Niklas kommer hem med lite mat som vi ska laga. Tänkte fira mitt MVG med god mat och en flaska vin! Skulle ju vilja kika och mysa framför en bra film ikväll också men jag har sett så mycket filmer på sistone så jag har total blackout i hjärnan. Kommer inte på någon film alls. Någon som har nåt förslag?


image3

Kommentarer
Postat av: Johan

Filmer? Hm, Last king of Scotland, Die Hard 4.0, Death Proof, Zodiac är väl några filmer från i år som är rätt bra :) Hinner inte skriva ner några fler nu ;)

2007-11-16 @ 19:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0