Så jäkla lat

Jag måste på riktigt börja vända tillbaka dygnen. Jag sover kanske inte bort exakt hela dagen men det blir ändå inget gjort. Inte för att jag har så mycket att göra ändå men det känns ändå väldigt fel. Så här med lovar jag att kliva upp senast 09,30 imorgon, oavsett när jag somnar inatt! Fast om det blir som inatt så vet jag fan inte hur det ska gå.

Idag har det varit Prison Break-maraton här i alla fall. Började kolla inatt och det är ju spännande fast jag sett dem tusen gånger förut, så avsnitt efter avsnitt från första säsongen har rullat här hela dagen. 

Men jag har inte fått så mycket skolarbete gjort tyvärr... Men det hinner jag nog imorgon också. Är ju klar med hälften redan.

Nej nu ska jag bädda ihop soffan och plocka undan lite tills älsklingen kommer hem. Undra om han tränar idag eller hur det är. Jag minns ju aldrig...

3 anledningar att titta på Prison Break ;o)
image7

Kommentarer
Postat av: Linda

Kan inte annat än att hålla med dig om dina tre anledningar :)

2007-11-22 @ 15:55:17
Postat av: Adéle

Ahhh vacker man =)

2007-11-22 @ 20:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0