Nervös!

Idag ska läraren ringa för sista delen på slutprovet i engelska. Det är meningen att jag ska ha en konversation med honom på engelska i typ tjugo minuter. Hur ska det gå??? Jag skitnervös! Funderar på om jag ska svepa en öl eller tre för att våga prata. Men det går kanske bra ändå =) Hoppas att jag inte är jättedålig och att betyget förstörs enbart för att jag är kass på att prata engelska.

Roligt att fixa hemsida. Bra att man har snälla polare som hjälper =) Det blir nog bra tillslut tror jag.

Och har tror att jag snart kollat på alla högskoleutbildningar som finns i hela Sverige. Nä det har jag kanske inte men det är fan riktigt svårt att hitta något som passar. Och när man inte riktigt vet vad man vill bli heller så är det ju ännu svårare.

Nu snöar det igen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0