Fixat lite i alla fall

Nu har jag fixat det där med skolan och CSN så nu är det klart. Känns så skönt att inte behöva oroa sig över det i alla fall. Jag kommer vara världens fattigaste men hellre den än att behöva stressa för då går nog min mage sönder.

Ja då var det gjort, då var det bara tusen saker kvar då.. Nej men ett steg i taget, måste försöka tänka så annars blir jag nog knäpp.

Skönt att få sällskap till VIP-kvällen ikväll iaf. Jag brukar inte ha något emot att göra sånna där saker själv men det är alltid trevligt att ha någon att prata med också. Igår var jag ju på kurs förresten. Skönt att L var där, det var trevligt. Men jag måste säga att kursen var på min del INTE värd 250 spänn. Man lärde sig inget nytt över huvudtaget. Jag fick visserligen fyra papper men hade i vanliga fall kostat typ 30 kr så det var inte värt det för det heller. Men jag antar att om man skriver rätt fult och är väldigt osäker i sitt sätt att skriva så ger säkert en sån där kurs jättemycket. Men som sagt inte för mig. Det är ju inte kursledarens fel på nåt sätt, men jag trodde att det skulle vara mer lärorikt och ja.. äh whatever...

Nu ska jag dricka te och kanske göra ett kort eller två.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0