Jag blir tokig II

Jag för nu har jag beställt alfabetet! Och nu kan jag knappt vänta tills det kommer. Ååå, det kommer ju i alla fall ta tills på måndag innan hon ser att pengarna kommit fram. Och så kanske hon inte hinner skicka det förrän på tisdag. Och då har jag det tidigast på onsdag. Varför bestämde jag mig på en fredag för? Varför inte tidigare i veckan. Men men nu är det gjort i alla fall. Och jag är glad =) Men jag kan ändå inte sluta tänka på att småprylar man skulle fått för så mycket pengar som man bara får ett alfabet för.

Men men det beställt nu i alla fall. Fast jag som inte ens har en skärmaskin. Usch och fy vad jag svor över det härom kvällen. Jag hatar verkligen saxar. Dom klipper snett =( Men man kanske får en när man fyller år. *blink blink*

Jag har i alla fall lyckats göra 16 receptkort den här veckan. JOBBIGT! Men jag är nöjd med resultatet. Hoppas de inte ser alltför hemska ut jämfört med de andra som man får tillbaka.

Nu ska jag surfa runt lite igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0