Jag blir tokig!

Jag kan bara inte få det ur mitt huvud! Jag är så otroligt sugen på att köpa ett Abigail Classic alfabet till min quickutz. Jag är fullkomligt förälskad i det alfabetet. Det jag gillar med är Uptown Girl men det finns nästan inte att få tag på i Sverige verkar det som.

Jag fick ju ett riktigt bra erbjudande på ett begagnat Abigail, men tog inte den chansen för jag tycker ändå inte att jag har råd. Men f*n jag tror nästan det är värt det. För jag vill verkligen ha det!

Och så måste jag ju säga att igår hände mig något roligt. Det roligaste som hänt mig på väldigt länge tror jag. Men jag vet inte riktigt hur det blir än så jag säger inte så mycket än så länge. Men det värsta är att till det här skulle jag verkligen behövt ett... ja just det.... Abigail Classic alfabet!

Så om någon har ett över som ligger och skräpar i ett hörn någonstans och vill ge bort det för en femtilapp så vet ni var ni ska ge det.....

Åh sist men inte minst. Jag har sålt två kort idag =) roligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0