Paket =)

Nu börjar grejerna ramla in =) Igår kom kuverten och en fluid chalk. Roligt! Egentligen skulle jag nästan kunna få ett paket varje dag den här veckan =) Men en die var ju slut i Sverige, så den ska jag nog beställa från eBay om jag törs.

Det går sakta med säkert framåt med morsdagskorten i alla fall. Gjorde två igår som jag är riktigt nöjd med. Blir nog fler idag! Jag klev faktiskt upp ganska tidigt idag. Skönt att vakna tidigt och vara utvilad. Det var ca 2 år sen jag kände så sist.

Och igår gjorde jag nåt riktigt riktigt roligt! Var ner på golfrangen och slog för första gången iår. Livet blir inte bättre än det var då vill jag påstå. Strålande sol, inte ett moln på himlen och jag slog faktiskt riktigt bra! Hur underbart som helst!

Underbara sommar, nu är du inte långt borta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0