Pandurostämplar

Jag försöker få reda på om någon ska till Sundsvall (eller någon annanstans där dom har en panduroaffär) snart men det verkar inte som det. Och jag ska ju inte dit. Har fallit helt för dessa underbart söta stämplar men jag vet inte hur jag ska få tag på dem. De kostar 119:- och det är väl helt ok, men frakten är på 60:- (!!!!) om jag ska beställa dem via internet. Plus att jag tror att minsta order är på 190:- eller nåt liknande. Och det har jag inte råd med. Men stämplarna har jag nog råd med. Fast jag har handlat jättemycket den här veckan. Tur att man får pengar ibland så man kan handla lite nytt. Men det kommer i ett senare inlägg =)

Ja just det, min vinst  kom ju idag! Jag blev jääääätteglad. Fick en glitterpenna. Awesome!!! Hur bra som helst.

Idag har jag förutom beställt en massa saker varit riktigt duktig. Jag har diskat en massa disk. Och så har jag städat hela lägenheten. Dammsugit och stått i. Det är är så himla fint här nu!! Nu kan man komma och hälsa på om man vill!

Nej nu ska jag fixa och dona lite.
Hej svejs!


Kommentarer
Postat av: Kat!



De där stämplarna är mina favoriter just nu. Bara älskar dem.



mycket fina saker du har gjort.



soliga hälsningar Kat!

2008-06-05 @ 17:11:31
URL: http://kreativakat.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0