Slut på batteri

Det är slut på batteri i min gamla digitalkamera men så snart jag orkat byta så ska jag lägga upp lite nya bilder. Har börjat pyssla lite med Mors Dags-kort. Vet att det är tidigt men för en gångs skull tänkte jag försöka vara ute i tid.

Igår hade ALL snö regnat bort. Även om det var grått och molnigt och regnigt så var det ändå så otroligt skönt att snön var borta. MEN, så klart så började det snöa igårkväll igen så nu är det alldeles vitt. Fast det är fortfarande grått och blött så det försvinner väl kanske ganska snabbt igen. Ska nog knäppa ett kort på vädret också när jag bytt batterin så ni får se hur fruktansvärt deprimerande vädret är här hos mig =(

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack för kommentaren i forumet=) Jag färglägger med promarkers!
Du är inte så tidig med morsdagskorten! Jag gjorde 3 st för 2 månader sedan ;P

Malin

2008-04-08 @ 17:46:09
URL: http://majamelon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0