Jag är hopplös

Ja som vanligt så är det hur länge sen som helst som jag skrev här. Men jag vet inte om jag har så mycket att skriva. Pysslat har jag gjort men inte så mycket. Men jag ångrar ju nu att jag inte knäppt kort och lagt upp här. Men jag tänkte att jag i alla fall skulle kunna uppdatera en gång i veckan. Det är kanske inte för mycket begärt av mig själv tycker jag.

Lite beställningar har jag gjort den här veckan. Två julhänglar, kuvert, cellofanpåsar, quickutz snöstjärna. Ja det var väl det tror jag. Men det som är synd är att allt är beställt från olika shoppar. Alltså fyra olika frakter =( Huvva!

Jag hoppas verkligen att jag i alla fall får ut 2000 kr för praktiken för då jäklar blir det beställning från USA. Jag kan inte tänka mig något annat jag hellre vill ha just nu. Förutom en mage som fungerar =(

Jag får ju lite fördelar nu eftersom jag praktiserar så jag funderar på om jag ska låna pengar av sambon och köpa mig en värmepistol. Och så skulle jag verkligen vilja ha en stamp scrubber. Visst går det väl an att tvätta stämplarna som jag gör nu också men det blir ganska drygt om man stämplar mycket och så blir clearstampsen så "dammiga" om man torkar av dem med papper. Men dom är ju sååå dyra bara för en liten plastask med skrubb i.... Vi får se hur det blir.

Imorgon ska jag i alla fall hämta ut mitt pass =) Vet inte riktigt hur det blir med praktiken då. Vet inte om jag orkar efter Hudikresan för sånt brukar ta ganska mycket på krafterna. Men vi får se som sagt.

Nu ska jag surfa runt lite mer och titta på saker som jag verkligen vill ha men som jag inte har råd med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0