Inte varit så aktiv

Nej det kan man väl inte säga att jag har varit. Men jag får skylla på att jag inte varit hemma.

Jaha så var julen över en gång till då. Men för varje dag som går så är vi lite närmare nästa jul, det är ju bra!

Min bästa julklapp iår var nog en hårklippning för det behöver jag nog allra mest i hela världen =) Men sen hade jag ju verkligen önskat mig en mobil också men det fick jag inte. Men däremot fick jag en sån här snygg kamera och det är ju inte fy skam det heller. Rosa och fin =)



Det känns som att jag aldrig vill göra ett julkort till igen i alla fall!


Förkyld har jag äntligen lyckats bli också. Men inte jätteförkyld. Bara lite halvt.

Nej nu ska jag hitta på något annat att göra.


Kommentarer
Postat av: Cornelia

Söt kamera!



Och superfina julkort här nedan.



Och så hoppas jag att du känner dej helt okonstig och vid prima liv, för det är du värd! Kram!

2008-12-28 @ 14:38:47
URL: http://raggsocka1.blogspot.com/
Postat av: Suz

Hej och god fortsättning på julen! vilken fin kamera. Jag hade också önskat mig en men fick ingen;0( fast jag fick en skrivare:0). Jag hoppas,hoppas att du känner dig piggare och kommer i pysseltagen igen. Jag gillar det du gör och det är ögongodis alltihop. Varm kram till dig

2008-12-29 @ 05:50:57
URL: http://kortmaja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0