Jobbat hårt

Ja de sista veckorna har jag jobbat så hårt med korttillverkning och hundgodistillverkning så jag har varken haft tid att blogga eller vara aktiv på forumen. Men nu är allt klart. Jag är bara irriterad över att jag inte knäppte några kort på allt hundgodis jag gjorde. Inte ens när dom var klar och låg så fina i korgen. En massa slit var det i alla fall. De blev verkligen jättefint.

Jag har dessutom haft mina receptkort till drinkswappen klara i över en vecka nu men inte kommit ihåg att posta dem. Får så lov att göra det idag så det blir gjort någon gång.

Och idag kom min punchinella!!! Vilka roliga dekorationer. Jag ska prova dem ikväll. Se om jag får till nåt kort. Jag beställde färgerna snow white, black, red och aqua blue. Jättefina!!! Beställde från Landstoken som förresten har sommarrea just nu så kika gärna in där. Fick en liten present i min beställning också. Beställde från dem igår och fick det idag! Verkligen jättesnabb och bra service!

Och så har jag ju fått en award också. Men det ska det bli ett eget inlägg för. Tack till Jenniiz!

Kommentarer
Postat av: Kicki

Du gör såå mycket snyggt!! :0) Du har blivit utmanad i min blogg!!

Kramizar Kicki

2008-07-12 @ 15:21:32
URL: http://kickansblogg.blogspot.com
Postat av: Jenniiz

Grattis, nu har du fått en sak till...

Kram

2008-07-13 @ 20:43:38
URL: http://jenniizpyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0