Ursnygga clearstamps!

Idag fick jag mitt paket från Designat. Sååå mycket roligt. Bland annat dessa uuuunderbara clearstamps! De ser ju snygga ut så här också men när man stämplar med dom är man såld på riktigt! Hur snygga som helst!!!!!

Det var inte så himla mycket i mitt paket som jag beställde men jag är verkligen jättenöjd. Jag beställer inte dekorationer så ofta men idag fick jag bla thickers och massa chipboardfigurer, pins mm. Så himla kul. Nu ska jag göra fina kort så ni har något nytt att titta på!

Bild på clearstampsen här

Kommentarer
Postat av: JezzzA

Ser jätte härliga ut .. vill med ha! :)

2008-07-18 @ 22:10:46
URL: http://jezzzaslillascrapsida.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0