Två nya kort

Insåg att de blev ganska lika varandra. Fast jag har inte gjort dem samma dag och det ena har inte inspirerat den andra. Antar att jag är inne i en sån här period! Det mönstrade papperet på kort två sitter ovanför kattstämplarna. Alltså lite upphöjt, det syns tvärr inte men kortet är mycket finare på riktigt än på bilden. Men så brukar det väl vara! Fjärilarna och plattorna dom sitter på är också upphöjda.

Jag går ju och väntar på något också. Jag hoppas verkligen att jag får det. Vill verkligen, det skulle vara så roligt och utmanande. Och jag vet att jag skulle passa så bra. Och ju längre tiden går ju mer pirrigt blir det!

Åh ja! Jag hann inte lägga in dem i plast den här gången innan jag knäppte kort. Men tyvärr var det lite mörkt så blixten knäpptes på, blir ju inte alls lika bra bilder då men men. 




Kommentarer
Postat av: Kicken

Fina kort!

Gillar den med fjärilarna, eller jag gillar nog den med katterna mest, nä. Båda är lika jätte snygga!



Kramizzz Kicken

2008-06-12 @ 11:57:50
URL: http://kickenscrappar.bogspot.com
Postat av: Jenniiz

Läckra fjärilar!!!

Var har du hittat dom??

2008-06-18 @ 16:11:55
URL: http://jenniizpyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0