Ganska nöjd

Ok nu får det räcka med knåp på bloggen. Just för tillfället är jag faktiskt ganska nöjd med utseendet. Fast man skulle kanske kunna byta ut det blåa mot rosa? Eller gult kanske. Är ju inne i ljus period vad gäller färger. Vad tycker ni? Någon som har någon synpunkt vad gäller bakgrundsbilden/färgen på min blogg??

Jag är så hopplöst shoppingsugen. Jag vill handla dekorationer till mina kort. Jag har nästan inga sånna alls =( Bara någon brad och lite öljetter. Ja det är faktiskt de enda dekorationer jag har. Nej jag har faktiskt några vita blommor också. Jag är nog världens fattigaste kortmakare.... Och jag har skrivit jättelånga listor på vad jag ska köpa när/om jag nånsin får pengar igen. Tur att det inte är alltför långt tills jag fyller år.

Jaja godnatt på er. Kika in här förresten. Oj oj oj säger jag bara! Där är det ingen brist på dekorationer minsann. Jag brukar faktiskt gilla det stilrena men trots att hon använder otroligt mycket smådetaljer så blir det ändå inte rörigt.

Men men god natt som sagt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0