Rena Rama Praktiken

Jag har ju helt glömt att skriva om min underbara praktikplats! Det kan ju liksom inte bli bättre än så här =) Jag praktiserar på Rena Rama Verksta'n här i Ljusdal. Det är både ramaffär/verkstad och scrapbookingaffär. Dom flyttade till ny lokal i början av augusti som är en gammal teater/bio. Hur häftigt som helst! Ni som har vägarna förbi Ljusdal måste definitivt gå in och kika (och handla lite såklart =))

Här kommer lite bilder. Nu ska jag slänga i mig lite mat och sen gå ner och kika där för det är nämligen kortkurs där ikväll! Trevligt!








Kommentarer
Postat av: Anki

Åh - din lyckans ost!!! Hoppas du får kul. Angående SU så kan du mejla till mig vad det är du vill beställa, så kan jag vidarebef. det till Elizabeth i Chicago + hon behöver dina kontaktuppgifter - såsom adress etc. Sedan så kommer hon att begära att du betalar via paypal - vilket jag hoppas är OK med dig. Så skicka mig ett email - du hittar det på min blog om du klickar på Contact me.

Kram - Anki

2008-10-16 @ 20:42:47
URL: http://bargman.blogspot.com/
Postat av: Michaela Lejonberg

Wow va coolt! Vilken praktikplats!! Kramar

2008-10-17 @ 20:50:32
URL: http://lejonberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0