Härlig kväll

Ja gårdagen var riktigt trevlig faktiskt. Det började ju bra redan på bandyplan! Vi vann! Sen vi sex gick vi till J och P, lagade lite middag och spelade spel. Jättegod mat och jättetrevligt sällskap. Och god dryck så klart. Sen blev det Kick Off. Där gick det ju inte riktigt som vi hoppats. Riktigt synd att Sverige förlorade. Men nu gäller det på onsdag istället. Hoppas verkligen verkligen att det går vägen. Annars är det ju inte ett dugg roligt att det är EM nästa år. Då är det ju tre år till att vänta, till nästa VM.

Köplust på tv:n nu. Inte så någon speciellt hemskt film i sig men konstig stämning i hela filmen. Jag får en konstig känsla varje gång jag ser den, så jag tror nästan att jag ska kolla på Groundhog Day istället bara för att det ska gå enklare att somna sen.

Sov gott allihop!

image6

Kommentarer
Postat av: Johan

Ja Köplust har en lite konstig stämning, tycker den inte håller i slutet heller. Ny match imorgon igen nudå =)Du ska se lr? =)

2007-11-21 @ 01:52:37
URL: http://johanjas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0