Idol såklart...

Jag självklart måste man skriva någon rad om kvällens Idol. Börjar med att säga att oj vad bra att flickorna gick vidare. Och sen måste jag säga att tror inte att det var många som satt helt oberörda hemma i tv-sofforna när Amanda sjöng sin första låt. Helt jävla otroligt! Det absolut största ögonblicket i svenska Idols historia tycker jag! Jag hoppas verkligen att Amanda tar hem allt. Visst är Marie en otroligt duktig sångerska men nånstans så känns det ändå som att hon fick sin tv-tid i Big Brother...

Var in och kikade på Aftonbladet nyss och när jag röstade vid ca 23.03 så var ställningen denna:

image14

Snacka om att det blir spännande i globen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0