Jo jäklar ja...

... att jag klev upp 09,30 morse... Somnade förresten kl 06,00 och med 3 timmars sömn hade jag inte varit så produktiv idag. Det har jag inte varit ändå men jag kanske får lite mer gjort och framförallt så kanske jag är på lite bättre humör.

Jag upptäckte igår att jag börjar bli tjock. Jag ser äcklig ut. Jag har aldrig tyckt att jag ser äcklig ut men nu gör jag det. Måste verkligen börja träna. Men jag vet inte vad jag ska göra. Jag har inte råd att gå på gym, visserligen har jag några pass kvar på Stark på mitt kort men det är kanske fyra gånger och det ger ingenting alls ju. Nej en Orbitrek skulle man ha haft!

Nu ska jag verkligen plugga och se till att bli klar med den här veckans jobb idag. Skönt det vore. Vill bli klar med inlämningsuppgifterna så fort som möjligt så man kan börja plugga i tid den här gången.

Det här är jag nuförtiden =(

image8

Kommentarer
Postat av: Johan

Du tjock? Årets skämt =) Såg inte jag dig i förra veckan? =)

2007-11-21 @ 01:49:02
URL: http://johanjas.blogg.se
Postat av: Linda

ADELE! Vaddå tjock :) Håller med Johan om att det är åretsskämt :)

2007-11-22 @ 15:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0