Trevlig helg i Uppsala

Hade riktigt riktigt kul i lördags. Fast jag inte alls mådde bra på dan innan men kvällen blev alldeles jättebra =) Många trevliga människor och världens godaste mat! Kommer ta lång tid innan någon/något kan toppa den julmaten!

Blev väldigt sent dock, hmm undra vems fel det var?! Pratade nog nästan i sömn där ett tag. Och inte trodde jag att jag var så jäkla grym på Sing Star! Jag ägde helt enkelt! Hoppas verkligen verkligen att jag får det i julklapp *blink blink*

Efter förra veckans resultat på engelskan så tycker man ju att jag borde vara motiverad den här veckan också men icke. Är ju så jävla lat så hälften vore nog.

Funderar på att börja med julpyntet ikväll. Byta lite gardiner. Och så har jag ju köpt lite prylar för att kunna göra julstrumpor. Men de kommer inte alls bli lika fina som jag hade tänkt. Men om muppen på tygaffären inte varit så snabb att klippa upp det första tyget som jag kanske ville ha så hade de blivit det. Aja det får bli som det blir.

Nu ska jag försöka plugga lite i alla fall. Mina naglar börjar bli så långa så det är inge roligt att skriva längre =(


En sån här strumpa skulle Lea haft till sin julklapp!
Tassformad Julstrumpa Mini

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0