Och så var det bandy i Ljusdal igen då

Ja så var cupen invigd och i full gång igen. Var upp en sväng och kikade på LBK-matchen. Väldigt målsnålt för att vara bandy måste jag säga. Synd att dom släppte in ett enda skitmål annars hade dom faktiskt vunnit för en gångs skull. Men det såg ganska bra ut i alla fall. Synd att dom fortfarande tror att det går att göra mål men typ en anfallare och nio backar...


Men hur som helst är det väldigt roligt att det är lite rörelse i lilla Ljusdal. MYCKET folk ute idag fast det bara är torsdag. Verkar lovande inför helgen faktiskt. Värsta tältet har dom byggt på IP också. Jämfört med hur det brukar se ut...


Imorn är det party men ingen utgång. Känns riktigt skönt att man verkligen bestämt sig för att gå på bandy. Man slipper fundera så himla mycket på vad man ska ha på sig och det ena med det tredje. Skönt att det är fest hos oss så man slipper hem och byta om och böka på innan bandyn. Hoppas verkligen att det blir en bra fest. Annars har det ju alltid en tendens att bli strul och bråk en sån här helg. Många fulla människor på en liten yta. Och konstigt nog verkar allt strul alltid hända hemma hos oss. Men peppar peppar, inte imorgon!


Nu ska jag kika Prison Break och slappa. Man är ju arbetlös igen nu. Men alldeles frivilligt! Sa upp mig igår och jag ångrar det verkligen inte. Ska bli så himla roligt att plugga faktiskt.


Bandy 08,35 imorgon. Jisses hur ska jag orka upp? Men hunden får nog följa tror jag. Så har jag nåt att skylla på om jag fryser och vill gå hem. Riktigt rolig bandy dag imorgon. Först Uralskij Trubnik  -  Hammarby 08,35. Sen på kvällen är det ju dags för helgens eventuella höjdpunkt (bandymässigt iaf): SAIK - Hammarby! Men det är först kl 22,50. Sen så klart blir det nattmatch! Hoppas hoppas det går bra. Men det gör det väl inte...



image1

Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-08-12 @ 13:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0