Det börjar klarna lite

Eftersom jag kommer få pengar snart så kan jag väl lägga mina sista korvören på böcker då. Jag måste ju ha dem. Men det känns som att jag totalt tappat lusten att plugga. Kanske för att man kommit ur det igen. Jag får försöka tänka på mina MVG:n och låta dom motivera mig till dom här kurserna också =)

Det billigaste vore ju om jag fick tag på begagnade böcker men jag tycker sånt är äckligt. Allt som andra människor tagit i är äckligt. Jag vet inte varför jag känner så. Men det blir i alla fall värre och värre med åren också. När jag var mindre brydde jag mig inte alls om sånt där men nu blir det som sagt bara värre och värre. När vi kikade på fotboll på Glysis förra helgen så kände jag den där äckelångesten starkare än nånsin. Förstår ni hur mycket äckel det byts fram och tillbaka mellan människor på offentliga platser. Jag klarar nästan inte av att tänka på det, känner middagen långt upp i halsen....

Kikade nyss på några avsnitt av Californication igen. Lite kräkvarning där också ibland faktiskt. Fast roliga sådana. Så synd att det är lååångt tills det kommer ny avsnitt. Och som vanligt när man börjar kolla på en ny serie så finns det typ 20 avsnitt som man kan kolla på i följd. Man slipper sitta en hel vecka och vänta till upplösningen. Och nu kommer det blir samma sak igen. Nu är man ju fast i den här serien också men nästan gång man tittar på den så kommer det bara finnas ett avsnitt. Bajstråkigt...

Har pysslat med ett N idag. Eftersom jag inte har någon skrivare så fick jag tejpa fast bakplåtspapper på skärmen och rita av. Tur att det bara var en bokstav jag skulle ha.... Skulle faktiskt verkligen vilja ha en skrivare. Men inte en dålig utan en jättebra. Som man kan skriva ut foton på så det blir bra kvalitet. Skulle vara bra för scrappandet.

Och på onsdag ska jag ju på kurs och allt. Det ska bli skoj. Men jag skulle ju ta med mig några foton själv och jag har gått igenom dom som jag har här och det var ju inte mycket att komma med precis. Synd att jag inte har framkallat dom tre rullar jag har i kylen. Dom skulle komma bra till användning nu skulle jag kunna tro. Men jag får väl ta nåt skräp ur lådan. Kanske lika bra att man inte ha jättebra kort som man tycker jättemycket dom och använder första gången för då skulle man ju bara förstöra dom.

Nu svamlar jag bara så nu är det lika bra att jag slutar skriva. Hörs imorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0