Korttillverkning på Ringvägen

Idag har det blivit ett nytt kort. Det blev både fult och fint samtidigt. Färgerna kändes otroligt tråkiga och deprimerande men samtidigt blev layouten bra så det vägde upp en hel del. Men för att vara ett grattiskort så var det kanske lite väl dystert med mörkblått... Aja, tänkte jag skulle lägga upp lite bilder på några kort imorgon. Bara så att jag har dem kvar =)

Nu ska jag nog försöka skriva lite på mammas ansökan. Jag fick ju en hundring i förväg så det är väl bäst att man får nåt gjort innan hon ringer imorgon =) Men det är inte så himla mycket som måste göras tror jag.

Imorgon är  det kurs. Det ska bli jätteroligt men jag känner mig så blyg, jag hade velat ha någon med mig. Nästa gång jag ska iväg på nåt liknande så tror jag att jag ska lura med mig mamma! Och så ska jag ha med mig tio foton! Alla mina foton är värdelösa så jag vet inte hur jag ska lyckas hitta tio bra. Kanske ska höra om jag kan få nåt kort på Marcus och Andreas. Och så kan jag ju ta med nåt på Klara och Tindra också. Ja där ser man, där löste jag nog fotoproblemet!

Jag har faktiskt dammsugit och städat idag så är det kanske någorlunda rent här ett tag. Måste vara alla djur som ser till att det blir så dammigt här. Men alla IKEA och Pandurosaker ligger fortfarande lite överallt och skräpar, förmodligen för att det inte finns någonstans att göra av dem förrän vi fått upp hyllorna och det lär väl inte hända any day soon...

Imorn måste jag verkligen beställa böcker. Jag la ut en annons på Mirois hemsida igår för att se om det kanske var någon som hade böckerna så man kan köpa dem billigare, gav det idag men eftersom jag inte fått nåt svar så måste jag beställa nya imorgon (för mååånga pengar) om jag ska hinna få dem. Det där jobbet verkar det inte bli något med, det vore bra att jobba och få lite pengar men jag har ingen aning om jag klarar av det. Eftersom att det har gått åt helvete med alla andra jobb jag har haft så känns det inte som att det är någon mening att söka något nytt nånsin... Men jag tror nästan jag ska höra med den där Per imorgon. Kanske... Eventuellt...

Nä mammas ansökan var det. Hörs imorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0