Ny vecka - Nytt liv

Ja det är så det måste bli. Men det förstår jag. Jag har förstått det hela tiden men det har aldrig varit så här tydligt. För jag som är som jag är skulle ju aldrig ta mig på hela bördan själv, om jag inte vet alldeles säkert att han också tänker göra det så finns det inte en chans att jag gör det själv heller.

Men nu kanske kanske det kan bli något. Jag hoppas verkligen det. Jag ska överaska i eftermiddag i alla fall. För jag tror att jag orkar idag. Jag tror att febern och sånt är borta.

Jag ser framemot att det faktiskt finns en lite plan den här gången. Jag hoppas verkligen vi hinner följa den. Men jag vet att det kan bli svårt med tid men jag vill verkligen försöka.

Måste komma ihåg att titta om vi fått en ny granne också. Då kan man göra ett kort till den =)

På onsdag är det kurs. Jag som sett framemot det så mycket. Och nu kan jag slappna av lite och se framemot det ännu mer. Men jag måste se om jag får böcker också. Blir nog att jag måste beställa till slut ändå. Men det kanske finns begagnade fast jag tycker det är äckligt....

Nu blir det lite te tror jag. Igår gjorde vi egen sushi till kvällsmat =) Det blev faktiskt jättegott. Första gången vi gjort det själva och vi lyckades jättebra. Tur att han tyckte om det för jag tycker det är jättegott!

Hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0