Fika och Handboll

Den här dagen, som inte började så bra, verkar sluta väldigt bra. Var käkade och tittade på handboll på KickOff med Jimmy och Niklas. Trevligt och jäklar vad spännande det blev på slutet. Roligt med sportturneringar för imorgon är det ju match igen! Hoppas verkligen att det går vägen. Men det är väl kanske inte så stor chans att vi vinner mot Tyskland men samtidigt trodde jag inte att det fanns någon chans att vi skulle vinna mot Spanien heller.
Nu ska jag pyssla lite tror jag. Födelsedagskort. Men jag vet inte riktigt till vem. Alltså jag vet att någon fyller år men jag vet inte till vem jag ska göra kortet. För det är två som fyller år. Äh...

Ser verkligen framemot helgen. Jag tror och verkligen hoppas på att det blir en bra helg. Det kommer hända mer än vanligt även om det kanske inte är något speciellt. Eller jo lördagen blir väl lite speciell kanske. Först Sundsvall och sen vara med vänner. Precis vad jag behöver, längtar redan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0