Klipp klipp

Snart ska jag äntligen iväg och klippa mig. Det behövs! Men jag har fortfarande ingen aning om hur och om jag ska färga slingor eller inte. Men jag är nog ganska säker på att det blir bara klippning. Känns onödigt att färga slingor när jag har så lite pengar. Och det går ju alltid att göra nästa gång. Eller nästa vecka om jag ändrar mig.

Hittade en fin frisyr i en tidning jag köpte, kanske ska ta med mig tidningen och visa på ett ungefär. Om jag törs.

Nä nu ska jag dricka en kopp te och få lite värme i mig. Har en känsla av att det kommer bli en jobbig dag. Jag är ju inte van att kliva upp halv tio =) Sömntuta! Jag somnade dock inte förrän halv fem i morse så lite dispens har jag för att sova länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0