På väg ut ur dimman

Dom sista dagarna har inte varit lätta. Oj oj tror aldrig jag haft så hög feber under så lång tid förut. Allt har snurrat och varit suddigt. Men nu har febern i alla fall sjunkit till bara lite drygt 38 grader. Det känns nästan som att jag är helt frisk nu fast jag inte är det. Halsen är inte så mycket bättre dock. Host och harkel.

Ja det kanske är lite tråkigt att jag bara skriver detaljerat om min förkylning men jag har verkligen inte gjort nånting på 3 dagar. Bara legat i soffan och varit jättesjuk =( Jo förresten igår var pappa hit en sväng, men han stannade inte så länge som det var tänkt för jag var så tråkig...

Nä jag tror jag skriver en annan dag istället när jag kanske har något att skriva om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0