Jag blev faktiskt klar

Men det är lite smågrejer som måste ändras men jag tror faktiskt att jag blev klar. Hade aldrig klarat det utan hjälp. Snäll, men seg, vän.

Igår var det fest. Luuugn fest, ingen vidare fart i dom som var är. Men det var riktigt riktigt skönt ändå. Jättegod mat och efterrätt. Och lite kubbspel och kortspel. Några omgångar Singstar och sen slappa bara. En liten promenad med vovven och sen hockey. Duktig jag som diskade kl tre inatt, jättefint i köket idag när man klev upp. Stolt över mig själv!

Bakis idag på ett konstigt sätt. Har inte riktigt kunnat ta vara på det underbara vädret. Synd men man mår ändå bra av fint väder.

Har tackat nej till jobb. Så jäkla tråkigt. Jag ångrar mig men det känns ändå som att det var lika bra. Jag hoppas verkligen att jag få en ny chans snart igen. Så kul att dom ringde mig. Tänkte försöka prata med grabbarna här borta igen och se om dom har något på gång.

Jag hatar folk som är fega och som inte kan växa upp. Är det verkligen enklare att vänta och i sista sekunden bara skita i allt istället för att våga säga nej från början. Det går inte att planera när man känner sånna människor. Jag hatar.

Jag har handlat kläder också. Det var roligt! Det är inte mycket kläder men det är ändå kul att ha nya. Jag vill ha ett jobb så jag kan handla mer.

Niklas är iväg och släcker skogsbrand. Hoppas han kommer tillbaka fort. Hoppas hoppas att vi hinner iväg en sväng och spela golf. Men det gör vi förmodligen inte. Tråkigt.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Är din Niklas brandman??

De är ingen liten brad som härjar uppe vid Hassela, det kändes ända ner till Delsbo - var så med rök att det stack i ögonen när man gick ut...

2008-06-02 @ 12:54:58
URL: http://mamzen.blogg.se/
Postat av: Lisbet

Hej...jag är ute på liten inspirationsrunda. Tänkte titta in till dig för det var så länge sedan sist.



Men...inget scrap....du har förståss fullt upp..ha det gott.

2008-06-12 @ 21:12:28
URL: http://digiscrapp.blogspot.com
Postat av: GummiJane

Varför tackade du nej till ett jobb?

2008-06-14 @ 12:25:23
URL: http://blogg.aftonbladet.se/1378

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0