Mycket att göra

Ja idag verkar bli en busy dag. Fast det var inte alls tänkt så. Men skönt att få nånting gjort. Nu ska jag bara vänta på att tvättmaskinen blir klar så jag kan gå och duscha. Sen ska jag ner på banken av avsluta och öppna konto. Sen ska jag försöka boka klipptid. Fast inte till mig själv.  Konstigt, det har jag aldrig gjort förut =) Skulle behöva boka en till mig själv också men jag har nog inte råd tror jag. Fast egentligen har jag det. Men jag är snål. Ska fundera på det. Och så skulle jag faktiskt vilja ha nånting nytt på mig imorgon eftersom jag tydligen växt ur alla mina gamla kläder. Kikar in på Fifty en sväng på vägen hem =) Och så skulle jag ha varit bort till Rena Rama Verkstan och köpt en rosa stämpeldyna till dopkorten. Har för mig att det var nånting mer också men minns inte just nu...

Jag har faktiskt varit duktig och verkligen skurat hela badrummet inkl toaletten. Fy fan vad äckligt det är men nu är det så rent så man skulle kunna äta ur den. *blääää*... nej kanske inte äta ur den men man kan sitta och kissa utan att vara rädd för att få konstiga sjukdomar.. äh jag vet inte.. jag bara babblar.

Tur att jag vaknat och fixar och donar och ordnar, annars tror jag att imorgon skulle ha blivit en sämre dag än vad den kommer att bli. Jag vet ju inte säkert att det är så men jag tror det. Jag tror faktiskt att jag gjort nåt bra. Jag är glad.

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0