Nya stämplar

Idag kom det lilla paketet med nya stämplar. Men inte det stora. Jag förstår att det inte är så kul att skicka paket när någon har dött men om det var packat och klart i söndags och pengarna kom in på deras konto i tisdags, varför då inte skicka det på tisdagen? Om allt ändå var klart? Och det stog på hemsidan att dom inte kommer skicka paket mellan tors 13/3 och mån 17/3, men dom har ändå haft tisdag och onsdag på sig att skicka paketet. Vad är problemet?

Egentligen så är det väl inget stort problem. Det är jag som är sur och irriterad bara. Att jag aldrig kommer blir klar med mina kurser är ett stort problem. Jag hatar mig själv för att det inte är gjort. Men det går bara inte.

Usch och fy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0