Oplanerad fest

Ja det var väl meningen att det skulle bli lugnt i lördags men det blev det ju inte... Fast jag hade jätteroligt så det gjorde inte så mycket =) Det roliga började med att Elaine kom förbi. Lääängesen vi såg. Riktigt kul var det, lite synd att det bara blev en snabbis. Men det kanske blir längre nästa gång. Trevligt i alla fall.

Sen på kvällen så blev vi faktiskt några stycken hemma hos oss. Det blev lite Singstar och sen blev det Stadt. Kändes nästan lite dumt att gå ut, nu när jag hållit mig ett halvår, nu måste jag börja om på min inte-gå-ut-streak igen... Men men det var det väl kanske värt. Sen blev det efterfest med mer singstar. Och så var det en stackare som blev av med ett ögonbryn också. Men det förtjänade han tydligen sa dom.

Igår var det mindre roligt däremot. Bakis som bara den. Men det gick över det också. Det har varit en trevlig helg ändå. Bakade kakor igår. Dom blev goda trots att jag glömde vaniljsockret =/ Idag blir det grahamsbullar. har inte gjort dom sen jag gick i mellanstadiet men jag borde lyckas ändå tycker jag.

Nu ska jag anmäla mig till en kurs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0