Snusfri!

Idag har jag inte snusat på två månader och en dag! Duktig tjej va?! Jag är faktiskt otroligt stolt över mig själv. Men begäret är långt ifrån borta. Det är fortfarande jobbigt varje dag. Men jag är duktig som klarar det!!

Idag låg det en avi brevlådan! Tjoho!!!! Idag kommer mitt paket att komma hem till mig. Min nya rosa familjemedlem kommer flytta in på min pysselhylla! Jag är glad.

Men det som jag är mest glad är jag upptäckte att jag har en vän som jag inte trodde fanns. En vän som bryr sig om mitt välmående på håll. Som inte lägger sig men som tydligen alltid finns där. Jag visste inte det förrän idag. Jag känner mig alldeles varm inuti. Det var längesen jag kände mig alldeles varm. Jag önskar man kunde tala om sånt för folk, att man känner så, utan att det blir för... ja ni vet. Jag vet ju själv hur jag är, det är alltid kul att höra att man gjort något bra.  Om du i alla fall skulle råka läsa det här så vet du nog vem du är.

Nu ska jag försöka städa lite här. Jag brukar ju göra det på fredagar! Och nu tror jag faktiskt att hunden slutat löpa också så nu kan jag äntligen torka hela golvet och det blir inte nya fläckar på en gång! Tjoho! Det kommer vara fräscht här igen!! Yay!

Hej då

Kommentarer
Postat av: GummiJane

Grattis till ej-snus-perioden. ;-)
Vad är det för ny rosa familjemedlem som snart flyttar in?? *nyfiken*
Ha en bra helg!

2008-03-15 @ 06:55:11
URL: http://blogg.aftonbladet.se/1378
Postat av: Elaine

hej! Tack för fikat i fredags!=) Borde vi göra oftare!
=) Tack för att du finns! Jag finns alltid här för dig, jag är alldeles för dålig på att säga och visa det! Kram kram!!

2008-03-16 @ 17:59:09
URL: http://eelaines.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0