AF

Jag är inte lika positivt iställd efter dagens möte. Men det blir ett till nästa vecka och det kanske blir bättre. Men det känns inte som det. Det känns som att dom har alldeles för många bestämmelser dom måste följa så dom kan inte hjälpa folk. Hur tror dom att jag ska kunna jobba 8 timmar per dag?

Jag hatar det här vädret. Men det är pluggväder. Plugga behöver jag. Jag har två veckor på mig att göra 8 veckors kurs. Vad tror ni om det? Annars måste jag, som har 377 kr kvar att leva på, betala tillbaka ca 6500 kr till CSN. Man blir verkligen sugen på att plugga...

Allt är bara så jävla trist ibland.

Kommentarer
Postat av: GummiJane

Jag känner igen det där med plugg -> brist på motivation -> csn -> betala tillbaka... Även om det en kliché som du säkert redan tänkt på och motivationen är i botten, så är det bättre att plugga järnet och slippa betala tillbaka. Det är så förnedrande och inte värt kraften att betala tillbaka. Dessutom har du ju i så fall även pluggat i onödan hittills... inte roligt att veta det...

Lycka till och ge järnet - för din egen skull!!

2008-05-20 @ 04:43:53
URL: http://blogg.aftonbladet.se/1378

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0