Jag kör som en käring...

... å lika glad för det är jag, men gladast är nog Räven....

Ja för han slipper ju bli påkörd stackarn... Var till Bollnäs i måndags och hämtade överdelen till vår fina skänk. Tur att vi ringde och bokade i söndags, annars hade vi fått betala 2000 istället för 1000, och det var ju inte riktigt vad vi ville i sånna här fattiga tider. Tog en jäkla tid att få ihop den, men det gör det med allt som vi ska sätta ihop för vi gör alltid fel eller så saknas det grejer och man får plocka isär allt, lämna tillbaka och börja om. Men vi får ju göra nåt tillsammans förutom att titta på tv iaf...

Igår bakade jag biskvier och nougatbollar. Åhhh vilken tid allt tog, trodde min rygg skulle gå av innan jag var klar. Och som vanligt så har jag varit superdålig på att plugga på engelskan den här veckan också fast det är den sista. Men idag ska jag vara duktig. Ska inte behöva sitta uppe hela torsdagnatt för att hinna.

Men jag tänkte faktiskt baka pepparkakshjärtan och hänga upp i fönstren. Det tar ju inte så lång tid ju.

Hittade en bild i en av alla mina tusen mappar med bilder i , som jag fixat med någon gång men glömt bort. Den får vara med idag =)


image15

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0