Mer pyssel, och lite träning...

Ja igår hade jag pysselkväll igen. Lyckades knåpa ihop nåt julkort som jag blev riktigt nöjd med men dom andra blev mest skräp.



Jag tyckte att mina korghjärtan blev ganska fina faktiskt. Roligt med lite annat mönster.


Fick tillbaka min engelskauppgift idag. Gick inte lika bra som jag hoppats  på. Men jag förstår i och för sig varför. Var en del slarvfel, kanske berodde på att kl var fem på morgonen när jag gjorde den. Men jag är ganska nöjd ändå. Hoppas det går minst lika bra på den här veckans uppgift.


Tränade lite igår också för första gången på väldigt länge. Gissa om jag har ont i benen idag. Jisses jag trodde inte att det var så här illa med min kondition men tydligen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0