Nu ska jag ta mig i kragen...

Ja jag ska verkligen försöka skriva här!

Julen har varit alldeles alldels underbar! Världens mysigaste julafton. Skrattade så otroligt mycket åt min till en början otroligt blyga bonus-pappa. Jag fick SingStar i julklapp och min bonus-pappa brukar aldrig vara speciellt blyg men när microfonerna kom fram ville han helst gömma sig bakom soffan =) Men efter en whisky eller tre kom han igång, och det var nog han som sjöng bäst nästan... =)

Juldagen blev också lyckad. Även om det var synd att det inte hände så mycket. Det var SingStar som förgyllde den kvällen också men det är samtidigt lite tråkigt för folk gör inget annat. Man hinner liksom inte prata med varandra. Men men..

Snart kommer nyår iaf. Först kändes det jättetråkigt med nyår iår, men sen fick vi ju ihop ett gäng i alla fall, fast sen backar folk ur i sista sekunden förstås. Och nåt som jag inte gillar är när vuxna människor inte kan/törs tala om I TID att dom inte kommer. Men men det är som det är. Det gör inget att folk inte vill/kan komma men det är väldigt svårt att planera när det blir så där. Framförallt när folk som man liksom drog igång allt med drar sig ur i sista sekunden. Jäkligt tråkigt måste jag säga.

Nä nu ska jag väl kanske ta en promenad med hunden jag.


Viggo och Lea myser i soffan med Niklas på julafton =)
image17

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0