Snacka om lat...

Ja lat har jag verkligen varit. Var längesen jag var in här och skrev. Eller så är det kanske tvärtom, jag har INTE latat mig och bara suttit framför datorn, utan faktiskt haft ett liv i några dagar... Eller så har jag bara suttit framför datorn men inte orkat logga in på bloggen.

Jaja, det blir inte så mycket skrivet idag heller faktiskt. Ska försöka baka lite mer till pappa. Och så planera lite till. Synd att folk aldrig kan bestämma sig hur dom ska göra.

Snart är det faktiskt julafton. Och jag får paket =) Det känns faktiskt kul med jul iår. Ifjol hade jag ingen julstämning över huvud taget. Riktigt tråkigt för julen brukar jag alltid se framemot. Men nu är stämningen tillbaka iaf. Ska se till att skicka ut Niklas i skogen i helgen. Man måste ju ha en gran!

Vad ska ni göra i jul då?

God jul på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0