Återträff och hockey

Hmm blivit väldigt mycket sport i mina rubriker, snart kanske folk börjar tro att det här är en sportblogg! Och ja sport, ser verkligen fram emot EM-kvalmatchen på lördag. Lite mysigt att den börjar så sent! Hoppas verkligen att det går bra, trots att några riktigt bra spelare inte är med!

Ja men så till dagens händelser. Jag och sambon åkte till Gävle idag för att se Brynäs-Färjestad. Självklart gick det precis så illa som jag trodde. Men det gjorde faktiskt inte så mycket. Vi hade en supertrevlig dag tillsammans. Ångrar verkligen inte att vi åkte. Världens bästa födelsedagspresent. Även om den inte var min =)

Och innan matchen så käkade vi tillsammans med min gamla klasskamrat. Var tydligen mycket längre sen jag såg honom än jag trodde men det stämmer nog. Känns så otroligt skönt att det inte märks, att det var längesen man såg varandra. Vi har ändå känt varandra så länge och gjort en hel del saker tillsammans, och det är bra att det sitter i. Hoppas verkligen att det inte tar lika lång tid tills nästa gång.

Nä nu ska jag nog kanske kika på film tror jag. Fast det känns ändå som att jag kommer bli sittande här vid datorn ett tag också.. Hm.. vi får se vad som händer!

image2

Kommentarer
Postat av: Johan

Ja 4 år är lite för långt det :) Men kändes som igår ändå :p

2007-11-16 @ 00:58:38
URL: http://johanjas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0