Mitt-i-natten-bloggning

Ja det är ju lite värdelöst om man vill ragga läsare. Men jag har inget bättre för mig så jag sitter här och skriver en stund. Blev så otroligt illamående ikväll så jag trodde jag skulle dö. Men nu börjar det faktiskt bli bättre och då blir jag pigg. Hmm precis när jag skrev "pigg" så gäspade jag. Tur att ingen såg =)

Kl 02,00 kom jag på att jag skulle möblera om i köket. Sambon som precis var på väg att lägga sig hjälpte till. Det var ingen stor omöblering dock. Bytte plats på bordet och en byrå. Blev bra. Men jag vill ju ha ett barbord i hörnet. Vi äter nästan aldrig i köket så jag tycker att det är onödigt att ett stort (nä det är ganska litet egentligen) köksbord ska ta upp bästa platsen i köket. Men när jag ska ha råd att fixa om där det vet man aldrig för jag har aldrig några pengar. Jag är ju urfattig student numera.

Jag längtar faktiskt lite tills imorgon. Är sugen på att gå ut en sväng. Var så längesen jag var ut en "vanlig" helg. Minns faktiskt inte när det var. Och nu är ju K hemma igen, roligt, och hon skulle ev ut. Men egentligen har jag verkligen inte råd. Äh vi får se. Det är fotboll först och främst, och den slutar ju ganska sent så vi får se, jag kanske inte orkar göra nåt mer efter den. Men risken för det är väl ganska liten.

Nej nu ska jag göra nåt annat ett tag. Lite photoshop-pyssel är alltid roligt.

Katten jagar ett måttband =)

image4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0