Mitt-på-dagen-bloggning

Ja efter mycket om och men så kom jag faktiskt i säng inatt. Skönt att sova. Lyssnade på Tintin, somnade ganska snabbt =)

Lat idag. Skönt med lördag. Även fast jag är hemma hela dagarna på veckorna också så är det alltid skönast med helg. Sambon är hemma, man planerar för kvällen på ett helt annat sätt. Även om man är ledig en vardag så kan man ändå inte vara lika lat som på helgen.

Snart är det bandy. Skönt att få lite friskluft. Kanske hjälper lite mot illamåendet. Förstår inte varför det ska bli så här. Eller jo egentligen så gör jag väl det, men nån gång borde det ju gå bra.

Nej skaffa sig lite kläder kanske. Tur att det inte är så kallt ute i alla fall, jag fryser ju så lätt om tårna.


image5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0