Så otroligt trött

Blev klar med engelskan strax före 06,00 imorse. Kröp ner i soffan under täcket och tänkte försöka somna men kattfan var ju helt otroligt busig. Kikade på lite gamla Houseavsnitt och slumrade nog till en stund för jag vaknade vid 20 i 8 när Niklas skulle åka på jobbet. La mig i sängen och där gick det bättre att sova =)

Är så seg, förstår inte hur jag ska få nåt gjort idag. Men men. Jag återkommer lite senare så ska vi se om jag gjort något eller om jag suttit som en zombie hela dagen. Jag skulle ju i och för sig behöva släpa mig ner på köpingen och köpt två julklappar. Och så sa vi ju faktiskt att vi skulle göra en adventskalender med julklappar, jag tror minsann han har glömt det, så bara därför ska jag vara duktig och fixa =)

Så här trött är jag!


Kommentarer
Postat av: Emma

Naaw, vilken söt bild :)

2007-11-30 @ 15:10:02
URL: http://sommarungen.blogg.se
Postat av: Emma

Ja, instämmer helt ;) Så trött är man, det är hemskt egentligen.. Jo, ALLTID något som blir fel. Att man aldrig kan lyckas bli bra någon gång!? ;)

2007-11-30 @ 15:55:32
URL: http://sommarungen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0