Julafton!

Ja idag är nästan som julafton! Har fått öppna två paket. Båda lika roliga! I ett var det plattången som jag skulle få för att jag prenumererade på en tidning i ett år. För ca 300 kr fick jag alltså 12 nr av en tidning plus en jättebra plattång. Inte dåligt. Visserligen har jag inte provat den än men den ska vara bra iaf....

I det andra paketet var det mina digitala bilder som jag äntligen tagit mig tid till att gå igenom och framkalla. Eftersm jag är PLUS-medlem på Aftonbladet så fick man ett erbjudande från Aftonbladet och Extrafilm där man fick framkalla 100 digitala bilder för 0 kr. Det enda man betalar är frakten som inte är dyr. Så jag beställde 92 st tror jag det blev. Och så tog jag dom i ett lite mindre format och med vit ram på. Coola kort blev det!! Fast man har sett dom tusen ggr på datorn så är det en helt annan sak att ha dem i pappersform. Mycket mycket roligare. Precis som att man aldrig sett dem förut. Nej nu ska jag verkligen ta mig i kragen (igen.. verkar som jag gillar det uttrycket...) och knäppa fler fina digitala bilder och sen framkalla dom. Fast först kanske jag ska framkalla de tre filmrullarna som har legat i kylen i ett och ett halvt år.

Nej nu ska jag hoppa in i duschen.

Ps. Mina röda rosor är sååååå fina =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0