Lite mys i alla fall

Jag som trodde att det inte skulle bli nåt mysigt alls idag i och med att Niklas har match idag. Men tydligen så hann vi =) Niklas kom hem idag med rosor och scrap-papper (tjohooo!) och så lagade han middag med fläskfilé och potatisgratäng och god sallad. Och sen fikade vi goda hjärtbiskvier och kaffe/te. Och sen var det bara för Niklas att springa iväg till Giganten och ställa sig i mål. Stackarn jag hoppas att han inte kräks, han var så mätt...

Nej nu måste jag verkligen göra klart mina inlämningsuppgifter tills imorgon. Jag ska ju hinna duscha, fika, klippa mig, packa och fika igen och sen ska vi ju upp till mamma. Jag kommer inte hinna göra klart uppgifterna imorgon helt enkelt. Kommer väl få sitta hela natten inatt istället.

Nä hej då

image24
Fina rosor från älsklingen

Kommentarer
Postat av: Johan

Mysigt mysigt =D

2008-02-15 @ 00:13:39
URL: http://johanjas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0