Mycket att göra

Ja faktiskt för en gångs skull så har jag mycket att göra. Och då blir det som det brukar bli när jag har mycket att göra, det händer ingenting. Men idag ska jag verkligen ta mig i kragen och göra mycket. Men jag åker nog inte upp till pappa så tidigt som jag tänkte igår utan jag väntar nog tills Niklas kommer hem. Jag har förresten ingen bil heller förrän då kom jag på nu.... =)

Mosters kort blir fint i alla fall. Men det har aldrig varit så krångligt och tagit så långt tid att göra ett kort nån gång. Hoppas hon blir glad för det, annars jävlar.. Närå men många timmar har det tagit.

Nej nu ska jag faktiskt ta och göra nånting vettigt. Skriver nog mer lite senare. Och berättar om jag varit duktig eller inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0