Rolig text =)

Ja jag med min humor tyckte att det var lite roligt i alla fall. När vi var upp till Sundsvall så köpte jag en mönstersax på Panduro. När jag kom hem tog jag  naturligtvis ut den ur förpackningen och provade den. Den var ju fin. Och sen läste jag på papperet som följde med i förpackningen och där står det: "Saxarna bör endast användas av barn i vuxens sällskap, på grund av den vassa eggen".  Så om man ska vara petig här så skulle man kunna tolka det som att den är endast BARN I VUXENS SÄLLSKAP som får använda saxen, inte någon vuxen själv. Och allt beror på den vassa eggen, på grund av den får bara barn använda saxen....

Åh ja jag är nyvaken, min humor är kanske inte på topp men jag tycker att det är lite kul i alla fall. Nu ska jag dricka te, om det finns nåt kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0