Scrapbooking och kort

Dumma blogg, kom inte in här igår =( Men nu ska jag lägga in lite bilder i alla fall. Och så vad jag ju på min scrapkurs igår, var roligt men lite synd att man inte hade någon med sig för jag kände ingen där. Och så var det lite kul för vi pratade om vad folk på internet scrappar om. Och så säger jag typ så här: "Ja det vore ju kul att se nåt annat än ungar nån gång, varenda en som scrappar har ju barn och dom scrappar ju inget annat än dom där ungarna". Och så säger en annan i gruppen: "Ska du säga, med tanke på vad du scrappar ikväll..." Ja det hade hon ju rätt i för jag scrappade ju också barn. Hmpf, där fick jag.. Första och sista gången jag gjorde det =)

Och sen så är det två födelsedagskort. En har fyllt år och en har inte gjort det så jag hoppas att han inte ser kortet innan jag skickar det till honom! Glömde att knäppa kort på kortet som åkte till Göteborg. Blev väldigt nöjd med det och nu minns jag knappt hur det såg ut =(

Men men skriver lite mer senare. Nu ska jag dricka te.

image21
Kort till Magnus som fyller 30

image22
Kort till Elaine som fyllde 23

image23
Och så lite scrap på Klara och Tindra. Min första scrapsida måste jag tillägga!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0