Ska man tala om att bloggen finns?

Jag tycker det är så skönt att inte alla man känner läser och snokar och lägger sig i. Men samtidigt så vore det riktigt kul. Men jag vet ju att några som jag känner hittat hit ändå =) Ibland funderar jag på att göra som de flesta och skriva bloggadressen på MSN men samtidigt så kan det vara skönt att ha ett ställe där man kan skriva av sig. Fast det har jag väl kanske den andra anonyma till förstås. Är det kanske dags att launcha bloggen på riktigt? Inte för att jag skriver om något märkvärdigt men det vore i alla fall kul att kanske få lite fler kommentarer och framförallt för andras bloggadresser. Alla mina bloggpolare är ju bara bloggpolare och inget annat. Ja jag ska fundera ett tag så får vi se hur jag gör.

Nu ska jag kolla på tv tror jag. Eller städa som jag sa tidigare att jag skulle göra. Men det var innan jag åt upp sushin från igår och somnade i soffan. Nu har all städkraft gått ur mig.

Ja är nog bäst i världen på att göra sushi =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0