Slö dag

Idag har det inte hänt mycket. Jo jag fick faktiskt paket idag. Men det var inte så kul i alla fall för det innehöll skolböcker och en fet faktura.... Roligare paket har man ju fått. Men men det kanske blir en rolig kurs i alla fall. Förhoppningsvis kan jag sälja böckerna sen. Och jag tänker nog inte sälja dem lika billigt som andra gör. För det har jag inte råd med.

Men men, pysslat lite har jag gjort i alla fall. Har klätt om en stor tändsticksask och "pyntat" den lite. Det blev fint men ändå tråkigt. Måste hitta på nåt annat att göra snart annars kommer alla möjliga saker här inte se ut som dom ska. Ska i alla fall framkalla lite kort så kan jag kanske scrappa lite mer i alla fall.

Imorgon ska jag betsa småhyllorna till pysselgrejerna så vi får upp dem nån gång. Men jag har inte bestämt hur jag ska göra med lilla byrån. Om den också ska betsas eller om jag ska måla den med andra färger, mönster och sånt. Får nog fundera på det ett tag till så jag inte gör nåt jag ångrar sen.

Nej nu ska jag städa efter mig tror jag så jag och darling kan fika lite när han kommer tillbaka med hunden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0