Trimma luggen

Ja imorn ska luggen kortas lite igen. Blev så himla nöjd sist jag var dit så jag hoppas att jag blir det igen. Och eftersom att jag tänkt spara ut håret (igen) så är det ju bra att det är så billigt att bara klippa luggen. Skönt att kunna ha en frisyr fast håret är uppsatt. Men samtidigt så kanske man ska låta luggen växa ut också eftersom resten av håret blir långt. Fast än så länge är det ingen fara i och för sig. Men om ett år.... äh...

I helgen ska vi i alla fall upp till mamma och hälsa på. Det ska bli skönt att bli lite  bortskämd. Och nu har vi inte varit hem sen i julas så nu kommer vi verkligen få må gott i helgen! Ju längre tid man är borta ju mer anstränger sig mamma =) När man inte bor hemma längre så får man faktiskt utnyttja mamma ibland. Eller?

Jag funderar och funderar på vad jag ska göra för roligt nu när det är alla hjärtans dag och allt. Men samtidigt känns det onödigt för vi kommer ändå inte kunna mysa nåt. Jävla sporter hit och dit... Men men sånt är livet. Det får väl bli ett kort kanske. Det är inte så dyrt och jag kan ju göra sånna.

Och så har jag ju sökt jobb också. Första gången sen jag sa upp mig i november. Men det är så irriterande att söka jobb för vare sig man vill eller inte så ser man ändå framemot att få jobbet, att  bräda alla andra sökande, att vara duktig på nånting nytt och att tjäna pengar.  Och så får man inte jobbet och så är allt på botten igen. Men men jag får väl hoppas på en intervju i alla fall. Då har man i alla fall verkligen möjlighet att visa vem man är. Jag hatar att inte få komma på intervju...

Nej nu måste jag nog äta något för jag är hungrig. Håll tummarna för jobbet åt mig är ni snälla! Och glad alla hjärtans dag på er!

Kommentarer
Postat av: Elaine

Hej vännen! Känner igen det där med sporter hit och dit..=) Jag håller tummarna för jobbet och jag hoppas du får en trevlig alla hjärtans dag! Saknar dig! Kram Kram!

2008-02-14 @ 19:23:39
URL: http://eelaines.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0